انتخاب هنرمند اردبیلی به عنوان داور مسابقه ملی پوستر «شهر من قلب من»

انتخاب هنرمند اردبیلی به عنوان داور مسابقه ملی پوستر «شهر من قلب من»
حجت مجرد هنرمند اردبیلی به عنوان داور مسابقه ملی طراحی پوستر «شهر من قلب من» انتخاب شد.
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر :  ۱۱۰۲۰۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، این مسابقه با هدف پشت سر گذاشتن و شکست کامل بحران جهانی کرونا و با موضوع تقدیر از مدافعان سلامت برگزار می‌شود.

مسابقه ملی طراحی پوستر «شهر من قلب من» به همت امور فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر تنکابن برگزار می‌شود و سی اثر منتخب پوستر به نمایشگاه راه پیدا خواهند کرد.

دبیر هنری این فراخوان شکوه حسین‌پور و داوران آن: اونیش امین‌الهی، حجت مجرد و پرگل مشایخی هستند و آخرین مهلت ارسال آثار  ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ تعیین شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیام‌رسان تلگرام به   shahreman_ghalbeman@ و همچنین به آدرس shookoohhoseinpour@yahoo.com ایمیل نمایند.

حجت مجرد، متولد سال 1352 در اردبیل، طراح ارشد گرافیک و مدرس دانشگاه، عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، مدیر هنری دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در استان اردبیل، مشاور هنری دهمین جشنواره مهارت‌های هنری کشور، عضو هیأت موسس و هیأت مدیره خانه هنرمندان استان است و کسب عناوین متعدد ملی و بین‌المللی، برپایی چهار نمایشگاه انفرادی و حضور در حدود 50 نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی، انتشار بیش از 100 اثر در زمینه پوستر، آرم و لوگوتایپ در کتب و نشریات ملی و منطقه‌ای و تألیف کتاب در زمینه آرم و پوستر از جمله مواردی است که در کارنامه هنری وی ثبت شده است.

ارسال نظر