«بوی بهار می‌رسد» تمدید شد

«بوی بهار می‌رسد» تمدید شد
شعر طنز با گویش بومی و غیر بومی از بخش‌های این جشنواره‌اند
سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۵
کد خبر :  ۱۱۰۱۱۳

کیانوش کشوری، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان گفت: با انتشار فراخوان جشنواره ادبی «بوی بهار می‌رسد» از پانزدهم فروردین ماه سال جاری تا کنون در مجموع حدود ۱۴۰ اثر در دو بخش شعر و داستان در گروه‌های سنی مختلف به دبیر خانه جشنواره رسیده است.
هدف از برگزاری این جشنواره را پاسداشت تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت و تقویت روحیه در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا در بین اقشار مختلف با رویکرد فرهنگی هنری است.


آثار این جشنواره در دو بخش شعر و داستان شامل (شعر فارسی، شعر بومی، شعر طنز فارسی و شعر طنز بومی) و (داستان کوتاه، داستانک) دریافت می‌شود.
امید، همراهی و همدلی مردمی تا شکست کامل بیماری کرونا ، تقدیر از پاسداران تندرستی مردم به ویژه پرستاران و پزشکان، تقبیح سودجویان و سوداگران جان مردم از جمله محتکران و گران فروشان مایحتاج بهداشتی و تغذیه، تجلیل از جوانمردی، دست گیری و یاریگری های اقشار مختلف مردم نسبت به هموطنان خود  از موضوعات و محورهای جشنواره است.
مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تمدید شده است و علاقمندان به شرکت در این جشنواره ادبی می‌توانند تا بیستم خردادماه بر اساس شرایط قید شده در فراخوان آثار شعر و داستان خود به نشانی اینترنتی Afarineshadabi@yahoo.com  ارسال کنند.

بخش‌های مختلف و اطلاعات تکمیلی در پوستر جشنواره درج شده‌است.

 

 

ارسال نظر