مسابقه هنرهای تجسمی "کرونا نا ندارد "در حوزه هنری هرمزگان

مسابقه هنرهای تجسمی
به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا ، واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری هرمزگان مسابقه عکاسی ،کاریکاتور وتصویرسازی "کرونا نا ندارد " را درفضای مجازی برگزار می کند.
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر :  ۱۰۹۰۶۲

 

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان هرمزگان ، مهری لشکری مسئول واحد هنر های تجسمی استان گفت : این روزها شیوع ویروس کرونا در کشور منجر به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و همه اجتماعات مردمی شده است و اغلب کسب و کارها را به تعطیلی کشانده است.

بر این اساس مسابقه "  کرونا نا ندارد " در قالب های عکاسی، کاریکاتور و تصویر سازی با موضوع ویروس کرونا و حواشی مرتبط به آن اختصاص دارد، که توسط  واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان هرمزگان به صورت استانی برگزار می‌شود.

محوریت های این مسابقه: فداکاری، استقامت و تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی, رعایت نظافت و تلاش فردی و اجتماعی جهت مقابله با ویروس کرونا, تلاش همه مردم و دستگاه‌ها جهت مقابله با شیوع کرونا ویروس و مشارکتهای خانوادگی را شامل می شود.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال اثر 4 خرداد ماه 1399(مصادف با عید فطر) می باشد.

علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را به نشانی ایمیل hormozgan.hor@mail.com یا شماره واتساپ 09171587900 ارسال نمایند .

  شماره تلفن  32232586-076 واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان هرمزگان جهت پاسخگویی به سوالات علاقه مندان در نظر گرفته شده است                .

  گفتنی است منتخبی از آثار ارسالی در سایت حوزه هنری هرمزگان به نمایش در خواهد آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر