نمایشگاه مجازی نقاشی خط در حوزه هنری هرمزگان

نمایشگاه مجازی نقاشی خط در حوزه هنری هرمزگان
به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای معرفی دیدگاه ها و مبانی هنر انقلاب اسلامی ، نمایشگاه نقاشی خط به صورت مجازی در حوزه هنری هرمزگان برگزار شد.
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر :  ۱۰۹۰۶۱

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری هرمزگان ، انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنری استان ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در این خصوص اظهار داشت : این نمایشگاه حاصل تلاش هنرمندان متعهد واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان هرمزگان است که به دلیل شیوع ویروس کرونا ، در فضای مجازی برگزار می گردد .
وی در ادامه افزود :  آثار این نمایشگاه ،  گزیده ای از کارگاه نقاشی خط « چهلمین سال » بوده که در سال گذشته با حضور استاد کاظم خراسانی و جمعی از هنرمندان گرافیست استان ،  برگزار گردید.

 


رییس حوزه هنری هرمزگان با بیان این که مضامین آثار تولید شده منطبق با اهداف و اولویت های حوزه هنری می باشد افزود : در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون کاظم خراسانی ، امین الله صادقی ، مهران پندار ، محمود تنیده ، مهری لشکری ،منور قاسمی نژاد ، محدثه زائری ، فروغ کارجو ، مهرنوش هاشم پور ، زهرا صالحی ،مرضیه رنجبری ، ترسکا سالاری ، مرتضی تازی پور ، هاشم رام باش ، محمد رام ،مختار ذاکری و خلیل باشنده به نمایش در آمده که علاقه مندان می توانند از تاریخ 26 فروردین ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری هرمزگان و صفحه حوزه هنری استان در اینستاگرام ، از این نمایشگاه دیدن نمایند.
گفتنی است 20 تا 27 فروردین ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی و بزرگداشت سید شهیدان اهل قلم ، شهید مرتضی آوینی نامگذاری شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر