فریمانی: سپاس از مردم که صبورانه در خانه مانده‌اند/ کادر پزشکی و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا

فریمانی: سپاس از مردم که صبورانه در خانه مانده‌اند/ کادر پزشکی و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا
هنرمند خوش‌نویس و گرافیست کشور با اشاره به نقش مردم در شکست کرونا گفت: مردم با ماندن در خانه به تسریع در روند مهار شیوع ویروس کرونا کمک می‌کنند.
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر :  ۱۰۸۸۴۳

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، مهدی حاجی محمدی فریمانی هنرمند خوش‌نویس و گرافیست کشور ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال نو گفت: آرزوی سلامتی برای همه هم‌وطنانم در سال جدید دارم. امیدوارم این سال برای همه سال پر از خیر و برکت باشد.

فریمانی افزود: همچنین که باید از کادر پزشکی و پرستاران عزیزی که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند قدردانی کنیم. چرا که این عزیزان در حال تلاش شبانه‌روزی برای حفظ سلامتی مردم جامعه خود هستند.

این هنرمند خوش‌نویس و گرافیست کشور ادامه داد: همچنین باید از مردم کشور عزیزمان که صبورانه این روزها را در خانه‌هایشان پشت سر می‌گذارند، تقدیر کنیم. چرا که مردم با ماندن در خانه به تسریع در روند مهار شیوع ویروس کرونا کمک می‌کنند.

فریمانی با اشاره به فعالیت‌های خود با در خانه ماندن برای کمک به مهار ویروس کرونا گفت: با توجه به گرایش هنری خود به خط و کالیگرافی در این ایام فرصت مناسبی پیش آمده تا آثاری خاصی خلق کنم. این آثار مورد رضایت نسبی خودم قرار گرفته است. از همه مهم‌تر با توجه به حضور همه اعضای خانواده در خانه خلق این آثار با همکاری آنها شکل گرفت.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های هنری خود در خانه این روزها گفت: از آنجایی که در طول سال‌های فعالیت هنری خود خط را با جدیت بیشتری ادامه دادم، اما در کنار آن همچنان به هنر موسیقی پرداختم. در این روزها هم از موسیقی غافل نبودم و برای افزایش روحیه خانواده اندک دستی در موسیقی داشتم. به این ترتیب از برخی فرصت‌ها برای تاثیرات روحی و روانی خود و خانواده‌ام بهره‌مند می‌شوم.

فریمانی در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر این برهه سخت را با هم پشت سر بگذاریم و کرونا را شکست دهیم.

گفتنی است، مهدی حاجی محمدی فریمانی هنرمند خوش‌نویس و گرافیست کشور در این گفت‌وگو با خط زیبای خود برای افزایش انگیزه و روحیه مردم «بخاطر سلامتی هم در خانه بمانیم» را طراحی و ارائه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر