پوستری با مضمون «خود مراقبتی و توکل به خدا راهکار مقابله با کرونا»

پوستری با مضمون «خود مراقبتی و توکل به خدا راهکار مقابله با کرونا»
حوزه هنری زنجان با خلق پوستری با عنوان « خود مراقبتی و توکل به خدا راهکار مقابله با کرونا» در راستای آگاهی دادن به عموم مردم با زبان هنر، به مقابله با کرونا برخاست.
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
کد خبر :  ۱۰۸۵۶۶

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری زنجان، پوستری با مضمون توکل بر خدا و لزوم رعایت توصیه‌ها و نکات بهداشتی برای در امان ماندن از ابتلا به بیماری کرونا توسط محمدمهدی ولیزاده در حوزه هنری زنجان تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

این اثر از سوی محمدمهدی ولیزاده؛ مدرس کارگاه طراحی پوستر و از هنرمندان و طراحان گرافیک استان با بهره‌گیری از تکنیک حروف‌نگاری و تلفیقی از المان‌های دعا کردن و با الهام گرفتن از آیه ۲۸۶ سوره بقره (رَبَّنَا وَلَا تُحَمِّلْنَا مَا لَا طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا؛ پروردگارا آنچه تاب آن نداریم، بر ما تحمیل مکن‏ و از ما درگذر و ما را ببخش و بر ما رحمت آور) طراحی و در فضای مجازی منتشر شده است، این اثر هموطنان را بر توکل بر خدا و خود مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی دعوت می‌نماید.

از اواخر دسامبر ۲۰۱۹ میلادی، نوع تازه‌ای از ویروس کرونا در شهر ووهان چین با همه‌‌گیری در انسان شیوع پیدا کرده و تاکنون باعث شیوع بیماری در تعدادی از کشورهای دنیا شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

ارسال نظر