نمایشگاه نقاشی «مهرسلیمان» در خانه هنرمندان اصفهان

نمایشگاه نقاشی «مهرسلیمان» در خانه هنرمندان اصفهان
نمایشگاه آثار نقاشی «مهرسلیمان» با موضوع سردار قاسم سلیمانی در بعدازظهر امروز در گالری خانه هنرمندان اصفهان افتتاح می شود.
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
کد خبر :  ۱۰۳۵۴۲

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان ، به نقل از زهرا جعفر پور مدیر خانه هنرمندان اصفهان به مناسبت فرارسیدن چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی،  حوزه هنری استان اصفهان نمایشگاه « مهر سلیمان» را در ساعت 17 روز دوشنبه 21 بهمن ماه در گالری خانه هنرمندان اصفهان افتتاح می کند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه تولید آثار نقاشی «مهرسلیمان» گفت: آثاری که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شوند آثاری است که توسط هنرجویان و اساتید واحد آموزش حوزه هنری استان اصفهان با موضوع شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دفاع مقدس تولید شدند.

جعفرپور با اشاره به استقبال هنرجویان و مربیان آموزش از حضور در این کارگاه خاطرنشان کرد: 26 اثر از آثار تولید شده در این کارگاه از دوشنبه 21 بهمن 98 لغایت سه شنبه 6 اسفند ماه در گالری خانه هنرمندان اصفهان جهت بازدید عموم دایر می باشد.

گفتنی است، کارگاه نقاشی «مهر سلیمان» در 26 دیماه 1398 با حضور هنرجویان و اساتید هنرهای تجسمی با موضوع شهادت سردارسلیمانی و دفاع مقدس در فضای باز خانه هنرمندان برگزارشده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر