با تاکید بر مطالعات فلسفی و حِکمی؛

خانه عکاسان ایران دوره مطالعات نظری عکاسی برگزار می‌کند

خانه عکاسان ایران دوره مطالعات نظری عکاسی برگزار می‌کند
دوره مطالعات نظری عکاسی با تاکید بر مطالعات فلسفی و حِکمی فروردین سال آینده از سوی خانه عکاسان ایران حوزه هنری برپا می‌شود.
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر :  ۱۰۳۵۰۰

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، هنرجویان در این دوره با مباحثی همچون «چیستی و فلسفه هنر متعهد از دیدگاه اسلام»، «جریان‌شناسی عکاسی ایران و جهان»، «نقد محتوایی عکس»، «بازخوانی اندیشه‌ها و شناخت اندیشمندان برتر هنر متعهد»، «اخلاق در عکاسی»، «نسبت و ارتباط عکاسی با علوم انسانی» و... آشنا می‌شوند.

 

 

این کلاس به صورت مشارکتی بین هنرجو و مدرس کلاس برگزار می‌شود. به این شیوه که هنرجویان برای هر جلسه منابع مطالعاتی معرفی شده را مطالعه کرده و مکلف به جمع‌آوری مطالب جدید مرتبط خواهند بود. سپس جمع‌بندی مباحث به عهده مدرس است.

خانه عکاسان ایران در نظر دارد این دوره را طی 6 ماه و به صورت یک هفته در میان در 12 جلسه با تدریس سید احسان باقری برپا کند.

لازم به ذکر است، پذیرش در مصاحبه حضوری از شرایط شرکت در دوره است و هزینه دوره برای افراد پذیرفته شده در مصاحبه رایگان است.

علاقه‌مندان برای شرکت در دوره مطالعات نظری عکاسی با تاکید بر مطالعات فلسفی و حِکمی می‌توانند جهت پیش ثبت‌نام و ارائه مدارک مورد نیاز با شماره 02188895246 و یا شماره موبایل 09032792407 (خانم خواجوی) تماس بگیرند.

آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره 30 بهمن‌ماه است و مصاحبه حضوری برای شرکت در دوره 1 تا 15 اسفندماه 1398 برپا می‌شود.

گفتنی است، دوره مطالعات نظری عکاسی با تاکید بر مطالعات فلسفی و حِکمی از سوی خانه عکاسان حوزه هنری فروردین 1399 برپا می‌شود. پس از اتمام این دوره هنرجویان گواهی شرکت در دوره را از خانه عکاسان ایران دریافت خواهند کرد. همچنین از هنرجویان برتر، برای انجام پروژه‌های مطالعاتی و پژوهشی مرتبط با عکاسی دعوت به همکاری خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر